Voimauttavaa keskustelua luonnosta – Lappeenrannan kaupunki osallistui Luontodialogiin
Luonnon merkitys on korostunut korona- ja kriisiaikana. Etätyössä työmatka jää monella pois, mutta työntekijä kaipaa raikasta ilmaa ja katkoa työpäivään. Luonto elvyttää ja virkistää, ja pieni lenkki luonnossa tuo puhtia arkeen. Samaan aikaan huoli luonnon hyvinvoinnista on kasvanut tieteentekijöiden luontokadon kiihtymistä todentavien raporttien myötä. Suomen itsenäisyyden juhlarahaston Sitran aloitteesta ympäri Suomea järjestettiin yli sata Luontodialogi-keskustelua […]






































